اجرای سرود توسط ۳۰ کانون مسجدی در سه روز پایانی ماه صفر در مشهد 

مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از اجرای سرود توسط ۳۰ کانون فرهنگی در میدان شهدای مشهد در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر و فرارسیدن سالروز شهادت امام هشتم(ع) کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز برای میزبانی و ارائه خدمت به زائرین امام رئوف(ع) آماده شده اند. 

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی ما در حوزه استقبال از زایرین اجرای برنامه های هنری توسط گروه های سرود کانون های مسجدی در عرصه میدان شهدای مشهد است.

مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا ۳۰ گروه سرود از نوجوانان دختر و پسر کانون های فرهنگی استان اعلام آمادگی کرده و طبق یک جدول زمانبندی از امروز شنبه صبح و عصر در میدان شهدای مشهد به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 

وی تصریح کرد: علاوه بر این در حوزه پذیرایی نیز تعدادی از کانون ها با برپایی موکب در داخل شهر و در جاده های منتهی به مشهد به استقبال میهمانان حضرت رفته و با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و همچنین پذیرایی، میزبان زائرین پیاده خواهند بود. 

حجت اسلام افکار در پایان خاطر نشان کرد: روز سه شنبه نیز چند اجرای مشترک با همکاری چند کانون فرهنگی تدارک دیده شده است که در قالبی زیبا و متفاوت به زائرین و مجاورین ثامن الائمه(ع) هدیه خواهد شد.

کد خبر 1779363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha