تسهیل‌گری شهرداری برای نقش‌آفرینی مردم و مساجد در پایان ماه صفر

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: یکی از اقداماتی که نمود بسیار خوبی امسال داشته، تسهیل‌گری و بسترسازی شهرداری مشهد برای تقویت بُعد مردمی فعالیت‌هاست. امسال در دهه آخر صفر مردم، خیرین، مساجد، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مسجدی، تشکل‌ها و ... حضور پررنگی داشتند.

حمید ضمیری؛ در حاشیه بازدید از مواکب و ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده در مبادی ورودی شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که امسال در دهه پایانی ماه صفر نمود بسیار خوبی داشته، تسهیل‌گری و بسترسازی شهرداری مشهد برای تقویت بُعد مردمی خدمت‌رسانی به زائران است.

وی اظهارکرد: امسال شهرداری مشهد فعالیت‌های بسیار خوبی را ویژه خدمات‌رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر تدارک دیده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقداماتی که نمود بسیار خوبی امسال داشته، تسهیل‌گری و بسترسازی شهرداری مشهد برای تقویت بُعد مردمی فعالیت‌هاست.

ضمیری افزود: مردم، خیرین، مساجد، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مسجدی، تشکل‌ها و ... امسال حضور پررنگی داشتند و خدمات ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف به زائران رضوی ارائه می‌دهند؛ خدماتی که در زمینه‌های درمانی، اسکان، تغذیه و ... تعریف می‌شود.

وی تصریح کرد: هرساله شاهد کامل‌تر شدن و به‌روزتر شدن خدمات‌رسانی، از حیث کمی و کیفی به زائران دهه پایانی ماه صفر هستیم و این مهم، منجر به رضایت زائران نیز شده است.

کد خبر 1779874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha