کارگاه خوشمزه به طعم هندوانه در کانون مهنا شاهرود برگزار می شود

نشاطی از برگزاری کارگاه خوشمزه به طعم هندوانه در کانون فرهنگی هنری مهنا شاهرود به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبرداد.

محبوبه نشاطی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ ضمن تبریک  آغاز امامت و ولایت حجه بن الحسن امام زمان (عج) گفت: کارگاه خوشمزه به طعم هندوانه در کانون مهنا شاهرود به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا زمان برگزاری این کارگاه را دوشنبه۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد وافزود: تخلیه هیجان، شور و نشاط، دست ورزی، خلاقیت، هماهنگی چشم و دست  و توجه و تمرکز از اهداف کارگاه خوشمزه به طعم هندوانه است.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای شرکت دراین کارگاه با شماره ۰۹۹۰۰۱۵۶۴۶۹ ثبت نام کنند اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مهنا شاهرود در محورهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی و قرآنی برای نوجوانان و جوانان دوره های آموزشی برگزار می کند.

 نشاطی ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن کودکان، جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین اهداف برنامه های اوقات فراغت برشمردوافزود: برنامه های اوقات فراغت این کانون علمی، هنری، فرهنگی وکارگاه های آموزشی می باشد.

به گفته وی تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان از اهداف برنامه های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری مهنا است.

کد خبر 1780071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha