امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی هستند

طاهری گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی هستند و در هیج زمانی این چنین آماده نبوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه  سلیمان طاهری در نشست خبری  که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت:با توجه به اینکه مردم و مسئولان در شهریور ۱۳۵۹ مشغول امورات داخلی کشور بودند رژیم بعث از زمین و هوا به کشور حمله کرد لذا لشکر ۸۱ زرهی ارتش در آن زمان توانست از پیشروی دشمن جلوگیری و آنها را به عقب راندند و لذا رمز موفقیت نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس توکل به خدا، صبر، پایداری و همت و ظرفیت های مردمی بود که توانست دشمن را زمین گیر کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی هستند و در هیج زمانی این چنین آماده نبوده اند لذا دشمن از این آمادگی ما اطلاع کامل دارد و می داند اگر چشم طمع به آب و خاک این دیار داشته باشد در کمتر از آنی چشم آنها را کور و بازویشان را قطع می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ذره ذره خاک کشور یادآور شهادت دلیرمردانی است که مانند کوه در برابر استکبار ایستادند، افزود: باوجود اینکه جنگ ظاهر زشتی داشت اما در آن زمان کیمیاگرانی پیدا شدند که توانستند حماسه های عظیمی خلق کنند.

 طاهری اظهار کرد: رزمندگان  و حماسه آفرینان جبهه ها را به میدان دعا و نیایش تبدیل کردند و در همان اوایل توانستند ماشین جنگی دشمن را متوقف کنند لذا امروز اگر کسی به مملکت ما نگاه چپ بیاندازد، درس پشیمان کننده ای به او می دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا  با اشاره به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمانشاه، تصریح کرد:در هفته دفاع امسال مراسم رژه پیاده و موتوری  نیروهای مسلح ساعت ۸ صبح روز ۳۱ شهریورماه در بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه  با اجرای برنامه چتربازی تیپ هوابرد ارتش و فرود در جلوی جایگاه و به نمایش گذاشتن تجهیزات نظامی و دستاوردهای دفاعی جدید  از برنامه های جانبی رژه خواهد بود.

وی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم برای کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در سطح یگان‌ها، تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ایراد سخنرانی فذماندهان نظامی  در نماز جمعه تمامی شهرستان‌های استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه و انجام طرح‌های مردم‌یاری در نقاط محروم استان از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

طاهری با بیان اینکهاز تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته، قوی و مدرنی برخوردار هستیم، افزود: همه این تجهیزات با تکیه بر توان نیروها و متخصصان داخلی ساخته شده است و مأموریت‌های محوله ذاتی خود را به نحو احسن به انجام می‌رساند.

کد خبر 1781765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha