اسرائیل بترسد از روزی که سکوت در جهان اسلام شکسته شود

سرلشکر محسن رضایی گفت: اسرائیل باید بترسد از روزی که این سکوت در جهان اسلام شکسته شود و روزی که پاکستان، اندونزی و دیگر ملت‌های جهان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سرلشکر محسن رضایی فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس در رژه ۳۱ شهریور اهواز گفت: در جنگ تحمیلی افرادی جان خود را کف دست گذاشتند تا از سرزمین شان دفاع کنند که ملت ایران به این فداکاری‌های و به تک تک افرادی که لباس حفاظت از کشور را به تن کرده‌اند افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه ۵۹ دشمن قبل از شروع رسمی جنگ به مرزهای کشورمان و پاسگاه‌های مرزی حمله می‌کرد و ۶۰۰ نفر از هموطنانمان شهید شدند، اظهار کرد: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم بعث عراق حمله سراسری خود را به میهن اسلامی شروع کرد و ملت ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ارتش بعثی عراق که مورد حمایت دشمنان مردم ایران بودند ایستاد.

وی افزود: امروز ۲ یوم الله با یکدیگر تقارن پیدا کردند؛ یکی ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و یکی هفته دفاع مقدس که هفته ارتشیان و سپاهیان محمد رسول الله(ص) است و این تقارن بسیار مهم است زیرا ایام الهی بی حکمت کنار هم قرار نمی‌گیرند و گویی یک بار دیگر سپاه محمد (ص) می‌خواهد توانایی‌های خود را در برابر متجاوزین نشان دهد.

سرلشکر رضایی عنوان کرد: امروز در صحنه غرب آسیا یک حادثه بسیار توطئه آمیزی در حال شکل گیری است و یک فرد افسار گسیخته و روانی به نام «نتانیاهو» راه افتاده و روز و ساعتی نیست که جنایاتی را در فلسطین و لبنان به وجود نیاورد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمن بداند اگر اقدامی علیه کشورمان انجام دهند شروع کننده جنگ هستند، اما پایان دهنده آن نیست و دنیا بداند ما به دنبال جنگ نیستیم ولی به هر گونه تجاوز به میهن اسلامی مان توسط نیروهای مسلح ما مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

سرلشکر محسن رضایی ادامه داد: یک‌ بار دیگر جنگ حق و باطل آرام آرام شعله ور می‌شود و دنیا و آقای بایدن و رهبران اروپا بدانند اشتباه بزرگی می‌کنند.

این فرمانده ارشد نظامی یادآور شد: اسرائیل باید بترسد از روزی که این سکوت در جهان اسلام شکسته شود و روزی که پاکستان، اندونزی و دیگر ملت‌های جهان حرکت کنند. زیرا اسرائیل همه چیز را زیر پا می‌گذارد و نه استانداردهای حقوق بشر و نه حتی استانداردهای جنگ را رعایت نمی‌کند. 

سرلشکر رضایی با اشاره به حادثه ترور پیجرها در لبنان تاکید کرد: اینکه از طریق شرکت ها این دستگاه‌ها را منفجر می‌کنند و مردم عادی زن و بچه را مورد هدف قرار می‌دهند و این برخلاف تمام قواعد جنگی است؛ استفاده از مواد شیمایی در جنگ مطلقا ممنوع است در حالی که رژیم اسرائیل این مواد را در خانه‌های شهروندان منفجر کرد و موجب شهادت کودکان می‌شود که با هیچ معیار حقوق بشری سازگار نیست و خلاف موازین انسانی و بشری است.

کد خبر 1782081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha