تجربیات دفاع مقدس در ساخت ایران قوی کارآمد است

امیر دریادار دوم بیاتی تأکید کرد: ما می‌توانیم از تجربیات دفاع مقدس در موضوع صنعت، فناوری و بخش‌های مورد نیاز و بعنوان یک الگوی بسیار خوب در پیشرفت‌های مد نظر رهبر انقلاب است، استفاده کنیم و مطمئنا این تجربیات در پیشرفت ایران اسلامی موثر است.

امیر دریادار دوم «علیرضا بیاتی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ویژگی‌های فرماندهان دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس به فرموده ولی امر مسلمین «گنجی تمام نشدنی» است و بر همین اساس اگر تجربیات دفاع مقدس را در تمام سطوح در کشور پیاده کنیم قطعا می توانیم بسیاری از مشکلات کشور را حل کنیم و از آن بهره ببریم همانطوری که نیرهای مسلح از این تجربیات استفاده کردند و در این حوزه به موفقیت های چشمگیری دست یافتند.

جانشین دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش افزود: در دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی با مشقات زیادی در شروع جنگ تحمیلی مواجه بودیم اما اکنون پیشرفت هایی که ما در حوزه های دفاعی داریم همه از تجربیات دفاع مقدس است. ما در تامین سیم خاردار در دفاع مقدس مشکل داشتیم اما اکنون به جایی رسیدیم که حرف برای گفتن زیاد داریم و دشمنان به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی ما اذعان دارند و اینها همه از تجربیات دفاع مقدس به دست آمده است.

وی در مورد بهره برداری از تجربیات دفاع مقدس، گفت: ما می توانیم از تجربیات دفاع مقدس در موضوع صنعت، فناوری و بخش های مورد نیاز و بعنوان یک الگوی بسیار خوب در پیشرفت هایی که مد نظر رهبر انقلاب است، استفاده کنیم و مطمئنا  این تجربیات در پیشرفت ایران اسلامی موثر است.

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس نه تنها فرماندهان بلکه تمام رزمندگان در دفاع مقدس از ویژگی‌های مطلوب اخلاقی برخوردار بودند، اما از اصلی ترین ویژگی‌هایی که در دفاع مقدس فرماندهان داشتند این بود که خود در جلوی میدان بودند و جلوتر از رزمندگان حرکت می کردند؛ در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر که تکاوران نیروی دریایی انجام دادند ناخدایی هایی همچون «ناخدا صمدی» در همه جا حضور داشتند و همه جا در کنار رزمندگان و تمام فرماندهان دفاع مقدس همین گونه جلودار عملیات بودند و تنها در یک جا نمی نشستند و فقط فرمان دهند و همین شور و اشتیاق و شهادت طلبی و عزم راسخ برای آزادسازی مناطق اشغال شده را در رزمندگان افزایش می داد.

کد خبر 1782174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha