برگزاری رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) سرایان در هفته دفاع مقدس

سرهنگ خدادادی از برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی (ع) سرایان همزمان با ششم مهرماه به عنوان یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس یاد کرد.

سرهنگ پاسدار حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی (ع) سرایان همزمان با ششم مهرماه به عنوان یکی از برنامه های محوری در این هفته یاد کرد و گفت: این تمرینات با هدف افزایش آمادگی و ارائه آموزش های لازم در راستای کنترل اغتشاشات در جنگ های شهری و فتنه های احتمالی ششم مهرماه برگزار می شود.


وی با بیان اینکه در این رزمایش برنامه های ورزشی شامل آموزش شنا و موتورسواری و ... ارائه می شود، اضافه کرد: ارتقای برد بصیرتی و معرفتی و برد دفاع شهری از دیگر اهداف این رزمایش است تا در مواقع ایجاد ناامنی از ظرفیت گردان های بسیج استفاده  شود.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان، در هفته دفاع مقدس ۱۸۸ عنوان برنامه متنوع در سرفصل های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، ورزشی و فضای مجازی در شهرستان سرایان اجرا می‌شود.


وی در ادامه با اشاره به نشست ها و همایش های رزمندگان و بسیجیان در هفته دفاع مقدس افزود: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و همایش دوچرخه سواری، اردوهای جهادی، برگزاری جشن خیابانی پیامبر اعظم(ص)، برپایی کارگاه سبک زندگی، رژه خودرویی، اهدای خون، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، اکران فیلم برنامه میقات الصالحین و مسابقات متنوع ورزشی و نشست های بصیرتی در سطح پایگاه و حوزه های بسیج از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1782187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha