رونمایی از طرح اولیه‌ی بازی «رئیس پلیس» با همکاری فراجا

طرح اولیه‌ی بازی رومیزی «رئیس پلیس» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) در آیینی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این آیین با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، محسن برمهانی معاون سیما، بازیگران پیش‌کسوت نقش‌های پلیسی و جمعی از کارگردانان و تهیه کنندگان و لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری و... برگزار شد.

بر اساس این خبر، فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) با هدف فرهنگ‌سازی و توسعه و ترویج پایبندی به قانون و حفظ ارتباط موثر با پلیس و نیروی انتظامی، همه ساله تعدادی محصولات فرهنگی هنری تولید می‌کند.

بر همین اساس، بازی رومیزی «رئیس پلیس» از سوی کانون پرورش فکری با هدف آشناسازی کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های نیروی انتظامی، طراحی شده است.

بیشتر بازی‌های پلیسی که در بازار ایران عرضه می‌شد، با طراحی و تولید خارجی بوده و بازی «رئیس پلیس» به عنوان اولین بازی رومیزی پلیسی از صفر تا صد ایرانی است.

این بازی رومیزی برای گروه سنی بالای ۱۰ سال طراحی شده است که در آن کودکان با ۹ شاخه از فعالیت‌های پلیس ایرانی از جمله پلیس فتا، پلیس بین‌الملل، پلیس مرزی، پلیس مواد مخدر و... آشنا می‌شوند و عملکرد جداگانه هر یک را یاد می‌گیرند.

در این آیین که روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ برپا شد، سه بازی مجازی دیگر از تولیدات فراجا که در بستر سکوهای اینترنتی قابل دسترس هستند، رونمایی شد.

یادآوری می‌شود بازی رومیزی «رئیس پلیس» به‌زودی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری فراجا به تولید انبوه می‌رسد.

کد خبر 1782444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha