نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین در نبرد حق علیه باطل هستند

خطبای مساجد در خطبه های نماز جمعه در سوریه تاکید کرد که نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین در نبرد حق علیه باطل می‌جنگنند و ثابت قدم ایستاده‌اند و با وجود بمباران تانک‌ها و پیشروی ها، بینی صهیونیست ها را به خاک می‌مالند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، خطبای مساجد در سوریه تاکید کردند: نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین در نبرد حق علیه باطل هستند و درد و رنج امت عربی و اسلامی را بر دوش می‌کشند و با نظام صهیونیستی مسلح به قوی‌ترین سلاح‌ که آمریکا در پشت سر آن هستند، مقابله می‌کنند.

خطبای مساجد در خطبه جمعه تاکید کردند: جهان نظاره گر دفاع، رشادت و شجاعت مقاومت قهرمانانه و مجاهدت در جبهه‌های لبنان و فلسطین است و درد و رنج ملت عربی و اسلامی را بر دوش می‌کشد و همت عالی و توکل بر خدا دارد و با وجود جنایات دشمن صهیونیستی که بشریت تاکنون به خود ندیده است، استوار ایستاده است.

خطبای مسجد در خطبه نماز جمعه همچنین تاکید کردند: ما به نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین می گوییم صبر پیشه کنید و به شما تبریک می گوییم که در میان شما یا رزمنده است یا شهید یا مجروح یا استوار و خداوند شما را گروهی برگزیده  قرار داده است که در برابر باطل می جنگنید و جان و رنج شما گواهی بر حق است.  به هنگام ملاقات با خدا، ثواب رحمت خود را خواهید داشت و  با امید به خداوند متعال، با خون شهدا و دعای علما و تلاش مخلصین، تجاوزات رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

دکتر محمد عبدالستار السید، وزیر اوقاف سوریه نیز در خطبه روز جمعه تاکید کرد: هرچند رژیم صهیونیستی به قوی‌ترین سلاح‌ها مسلح است و آ مریکا در پشت آن قرار دارد، اما مردم ما، مقاوم هستند.

وی افزود: نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین با قدرت ایمان، شهامت کلام و مردانگی ثابت قدم ایستاده‌اند و با وجود بمباران تانک ها و پیشروی ها، بینی صهیونیست ها را به خاک می مالند.

السید تأکید کرد که با وجود همه ویرانی‌ها، همه دردها، همه اشک‌ها و همه خون‌ها، پیروزی ناگزیر خواهد بود.

کد خبر 1783152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha