«سید حسن نصرالله» ستاره ای در آسمان مجاهدین بود

عبدالملک الحوثی در سخنانی تاکید کرد که سید حسن نصرالله، ستاره‌ای درخشان در آسمان مجاهدان بود، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و عزیز و سرافراز بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در یک سخنرانی تلویزیونی، شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

عبدالملک الحوثی گفت: با اندوه و تاسف فراوان به سوگ شهادت برادر عزیزمان مجاهد بزرگوار سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله نشسته ایم.

وی این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهران در حزب الله، به ملت لبنان، رهبر انقلاب اسلامی ایران، ملت فلسطین و تمامی آزادگان امت تسلیت گفت.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: سدی حسن نصرالله، ستاره‌ای درخشان در آسمان مجاهدان، رهبری بزرگ و موفق و مظهر ارزش‌های اسلامی  و اخلاقی و عزیز و سرافراز بود.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین کاری که در این زمان باید انجام داد، خنثی کردن تلاش جنایتکاران برای تضعیف جبهه پیشرفته حزب‌الله در مقابل دشمن صهیونیستی است. راه جهاد با صبر و استقامت و استعانت از خداوند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امید صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن سید حسن نصرالله، ناامید خواهد شد، همانطور که امید صهیونیست‌ها پس از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه ناامید شد.

عبدالملک الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی در جنایات خود مقصر است، اما به امید خود نمی‌رسد و به وعده الهی نابودی نهایی آن حتمی است.

وی افزود: جبهه‌های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام با وجود دشمنی اسرائیل مقاوم باقی خواهد ماند و به راهش ادامه می‌دهد.

کد خبر 1783384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha