پیام تسلیت مؤسسات قرآنی مردمی به آزادگان جهان

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به نمایندگی از فعالان مراکز قرآنی ـ مردمی به دنبال شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد و در آن بر عهد خود نسبت به خونخواهی همه شهدای مقاومت تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) در پی شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت بزرگ‌مرد جبهه مقاومت، علامه سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان را به حضرت ولی عصر(عج)، نایب به حق آن‌ حضرت و ولی امر مسلمین، دلاورمردان سرافراز ‌الله و امت مقاوم و نستوه ایران اسلامی و آزادگان جهان‌ تسلیت عرض می‌کنیم.

آن مجاهد سترگ، عمر خود را صرف دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی و ترویج تفکر ولایت فقیه کرد و با تمام وجود، شبانه‌روز برای اعتلای کلمةالله به جهاد پرداخت و در برابر بدترین دشمنان بشریت؛ یعنی اسرائیل جنایتکار ایستاد و ذره‌ای در این مسیر تردید نکرد.

ایشان عاشق و شیفته ولایت و همواره خود را سرباز در رکاب ولی خود می‌دانست. 

آن شهید سرافراز نهال برومند حزب‌الله را طی ۳۰ سال مجاهده شبانه‌روزی به ثمر نشاند و خاری شد در چشمان استکبار و دشمنان اسلام. قرب الی‌الله و هم‌جواری با شهدای کربلا و یاران شهیدش گوارای وجودش باد.

در این برهه مهم تاریخ مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی با آن شهید عهد می‌بندند که تا آخرین لحظه به خونخواهی همه شهدای مقاومت در برابر دشمن ددمنش به فرمان ولی امرمان در کنار مجاهدین فی سبیل‌الله وظیفه سربازی خود را به منصه ظهور رسانند.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع)

کد خبر 1783419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha