خانه مداحان و شعرای آئینی سازمان بسیج شهرداری تهران افتتاح شد

 آئین افتتاح خانه مداحان و شعرای آئینی سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور جمعی از مسؤولان، مداحان و شعرای آئینی شاغل در شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی حسن زاده در این مراسم با بیان اینکه تحقق آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران منوط به شناسایی پرورش و هدایت استعدادهای درخشان است تأکید کرد: شناسایی، جذب، آموزش و بکارگیری این استعدادهای نهفته یکی از رسالت های اولویت دار سازمان بسیج شهرداری تهران است و این سازمان در راستای رسالت اصلی خود ضمن توجه به بسترسازی برای رشد و شکوفایی استعدادها، توسعه خلاقیت و نوآوری در مجموعه شهرداری تهران، به پرورش استعدادها نیز اهتمام ورزیده و معتقدیم پرورش استعدادهای درخشان در مجموعه شهرداری تهران، زودبازده ترین، اثربخش ترین و کم هزینه ترین راه است.

او افزود: به حمدالله شهرداری تهران نهادی برخاسته از 70 هزار نیروی مخلص بسیجی و منبع عظیم و مملو از استعدادهای نهفته در رده های مختلف است که در صورت توجه به آنها راه توسعه سازمان بسیار هموارتر می شود.

بنابراین گزارش؛ مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه از شعرای آئینی انتظار می‌رود نسبت به محیط روز جامعه دغدغه مند تر باشند و تکلیف و وظیفه‌ای که برای تبیین بر گردنشان قرار دارد، را جدی تر پیگیری کنند، افزود: اگر انقلاب اسلامی حقی بر گردن شعر آئینی دارد، شعر و ادبیات آئینی هم باید یک جایی این حق را ادا کند و به پیشبرد تفکرات و نگاه اصیل انقلاب کمک کند.

او در ادامه افتتاح خانه مداحان و شعرای آیینی سازمان بسیج شهرداری تهران را نوید بخش مکانی برای گردآوری این قشر در مجموعه شهرداری تهران خواند و بر ثمربخش بودن این اقدام در تعالی جامعه مداحان و شعرا تأکید کرد. علی ریاحی مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی وهنری سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: این خانه اولین مرکزی است که با هدف پرورش استعدادهای مختلف همکاران در شهرداری افتتاح شده است و به این ترتیب مجموعه‌ای اعم از مداحان و شاعران شاغل در شهرداری تهران را در یک خانه گرد هم می آیند و به صورت هدفمند با جایگاه خوبی که توسط سازمان بسیج شهرداری فراهم شده فعالیت می کنند.

او افزود: طی روزهای اخیر خانه عکاسان سازمان بسیج شهرداری تهران نیز افتتاح گردید که با تدابیر مسئول محترم سازمان مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری به محلی برای گردهمایی و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری و.. کارکنان خدوم شهرداری تهران تبدیل خواهد شد.

کد خبر 1783653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha