بررسی ابعاد مختلف عملیات موشکی وعده صادق۲ در «سرزمین من» رادیو فرهنگ

برنامه «سرزمین من» با بخش های مختلف به مساله امیدبخشی به محورمقاومت با عملیات وعده صادق ۲ و شکستن هیمنه اسراییل و افسانه شکست ناپذیری آن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ برنامه «سرزمین من» چهارشنبه ۱۱ مهر با بخش های مختلف به مساله امیدبخشی به محورمقاومت با عملیات وعده صادق ۲ و شکستن هیمنه اسراییل و افسانه شکست ناپذیری آن از رادیو فرهنگ پخش می شود.

در این برنامه با دکتر قدیریان پژوهشگر حوزه زنان در خصوص نقش مادران لبنانی و فلسطینی در تربیت فرزندانی مبارز و شجاع گفتگو می شود.
در بخشی دیگر از برنامه چشم انداز آینده مقاومت و دستاوردهای عملیات موشکی وعده صادق ۲ که شب گذشته در واکنش ایران پس از ترور اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران انجام شد در گقتگو با دکتر مجتبی شجاعی کارشناس سیاسی بررسی می شود.

گفتگو با دکتر قریبی معاون پژوهشی پژوهشگده تاریخ معاصر ضرورت وحدت و انسجام گروه های مقاومت از بخش های دیگر این برنامه است در ادامه نیز محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی در خصوص رویدادهای روز در حوزه مقاومت و بازتاب وعده صادق ۲ در محور مقاومت و خسارت های آن‌به پایگاه هوایی نواتیم و مرکز طراحی توطئه صحبت می کند.


گفتگو با دکتر مهدی خرسند کارشناس سیاسی در خصوص نگاهی با مطبوعات جهان و بازتاب حملات اسرائیل به لبنان و همچنین وعده صادق ۲ و واکنش کشورهای غربی به این موضوع بخشی دیگر از برنامه « سرزمین من» امروز است.
در گفتگو با دکتر منصوری پژوهشگر تاریخ نیز چگونگی شکل گیری حزب الله و دلایل محبوبیت آن بیان می شود.
«سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۳ به تهیه کنندگی و سردبیری محمدرضا حاج حیدری و گویندگی سید دانیال معنوی با اجرای کارشناسی محمدعلی مومنی روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

کد خبر 1784014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha