قرائت بیش از ۴۷ هزار سوره نصر به نیت پیروزی جبهه مقاومت

مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم از قرائت بیش از ۴۷ هزار سوره نصر در پویش «آغاز نصرالله» خبر داد و گفت: این پویش در ادامه پویش «نصر، نصر تا پیروزی» با قرائت سوره نصر برای پیروزی جبهه مقاومت با همکاری نهادهای قرآنی کشور و شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری پویش سراسری «آغاز نصرالله» به‌منظور حمایت معنوی از جبهه مقاومت از قرائت بیش از ۴۷ هزار سوره نصر در این پویش تا کنون خبر داد.
 وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند هر روز با قرائت سوره نصر به‌عنوان یک رزمنده قرآنی در پیروزی جبهه مقاومت نقش ایفا کنند و قوت قلبی برای رزمندگان باشند.
 مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم گفت: این پویش به پیشنهاد جامعه قرآنی عصر و با همکاری دیگر نهادهای قرآنی کشور و شبکه قرآن و معارف سیما برگزار و به‌ قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان متبرکات فاطمی و رضوی اهدا می‌شود.
 علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به نشانی اینترنتی https://nasr.jkqk.ir مراجعه و فیلم ها و تصاویر خود از اجرای پویش را برای پخش از شبکه قرآن و معارف سیما به آیدی @setare۱۱۴_admin در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

قرائت بیش از ۴۷ هزار سوره نصر به نیت پیروزی جبهه مقاومت

کد خبر 1784389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha