«جان سخت» نقد می‌شود

نقد و بررسی کتاب داستانی «جان سخت» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به همت مدیریت آموزش و پژوهش این مجموعه، نقد و بررسی کتاب «جان سخت» با حضور« سیدرضا موسوی » نویسنده کتاب، استاد «ابوالفضل درخشنده» و «وجیهه افلاکی» از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌شود.
داستان «جان‌سخت» روایتی است که با احترام و وقار، به بازتاب خاطرات ارزشمند و ماندگار پرویز شرفیان، سرهنگ بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرداخته و نگاهی عمیق به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های سربازان وطن در روزهای پرتلاطم جنگ تحمیلی دارد. این اثر، از زاویه دید جوانی مکانیک روایت می‌شود؛ جوانی که در پی عشق و آرمان‌های خود، داوطلبانه قدم به میدان نبرد می‌گذارد و در میانه آتش و خون با سروانی آشنا می‌شود که نه تنها رهبری دلیر، بلکه نمادی از انسانیت و همدلی در دل سختی‌هاست. پیوند دوستی این دو، لحظات سرشار از دلاوری‌ها و رشادت‌ها، همراه با تلخی‌ها و شیرینی‌های بی‌شماری را رقم می‌زند که یادآور شکوه جانفشانی‌های کسانی است که جان خود را فدای وطن کرده‌اند.
این نشست فردا سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ١۴٠٣،  از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای حضور در این برنامه به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه نمایند.

کد خبر 1784739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha