موج بیداری اسلامی در تونس و مصر ناشی از الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی است

محمدحسین فرهنگی گفت:موج بیداری اسلامی که در کشورهای مسلمان همچون تونس و سپس در مصر رخ داده است ناشی از الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران است.

محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت‌ر‌ییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی رهایی از استبداد داخلی و دخالت استعمارگران در اداره کشور در کنار آزادی‌های قانونی و ارزش‌ها است که بعد از انقلاب با الهام از اسلام و ارزش‌های اسلامی در کشور جریان پیدا کرد.

وی اظهار کرد: طبیعتا وقتی که اراده ملت همه امورات را در کشور شکل می‌دهد مسیر کشور مسیر متعالی است و همین دستاورد مهم ما از انقلاب اسلامی است.

فرهنگی با تأکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید نظارت و مراقبت مستمر و توجه به اهداف انقلاب اسلامی را داشته باشند و مستمرا برای حفظ این دستاورد تلاش کنند.

عضو هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای مسلمان یادآور شد: موج بیداری اسلامی که در کشورهای مسلمان همچون تونس و سپس در مصر رخ داده است ناشی از الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران در شرایطی دست استعمار و استبداد را از منافع کشورشان قطع کردند که نه حامی داشتند و نه رسانه‌ای ولی با یک رهبری قاطع و دینی توانستند به پیروزی برسند.

فرهنگی تأکید کرد: ملت‌های مسلمان موفقیت‌های چشم‌گیر مردم مسلمان را بعد از 32 سال دیده‌اند و به همین دلیل نیز با الهام از آموزه‌های دینی و الگو قرار دادن انقلاب اسلامی به پا خاسته‌اند و قطعا پیروز خواهند شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 17855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha