حزب الله: پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا با شعار «لبیک یا نصرالله» هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان(حزب الله) در بیانیه خود با اشاره به عملیات جدید امروز خود به پایگاه نظامی گولانی در بنیامینا در جنوب حیفا، اعلام کرد: این عملیات در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» و با شعار «لبیک یا نصرالله» انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، مقاومت اسلامی در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه شان و در دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به ویژه به محله های النویری و البسطة در بیروت پایتخت لبنان و سایر مناطق لبنان و در پاسخ به قتل عام دشمن صهیونیستی و با شعار « لبیک یا نصرالله» مقاومت اسلامی شامگاه امروز (یکشنبه ۲۲ مهر) عملیات پرواز پهپادهای متعدد به سمت پایگاه آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا در جنوب حیفا انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی برای دفاع از کشور و مردم سرافراز و مظلوم ماست و از انجام وظیفه در بازدارندگی دشمن دریغ نخواهد کرد و خداوند بر همه چیز تواناست.

رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که این عملیات سنگین ترین عملیات در طول یکسال گذشته بوده است و بیش از ۶۰ زخمی و کشته تاکنون داشته است.

کد خبر 1785570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha