فلسطینی‌ها زنده زنده در آتش سوختند+ فیلم

رژیم صهیونیستی یک اردوگاه آوارگان در بخش مرکزی نوار غزه واقع در بیمارستان «الاقصی» در «دیرالبلح» را بمباران کرد و باعث آتش‌سوزی عظیمی شد که فلسطینی‌ها زنده زنده در آن سوختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس‌تی‌وی»، رژیم صهیونیستی یک اردوگاه آوارگان در بخش مرکزی نوار غزه را بمباران کرد و باعث آتش‌سوزی عظیمی شد که فلسطینی‌ها زنده زنده در آن سوختند.

این حملات در ساعات اولیه امروز (دوشنبه ۲۸ مهر) اردوگاهی را هدف قرار داد که به آوارگان فلسطینی در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیرالبلح» پناه داده بود.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در نتیجه این حمله تا کنون حداقل سه نفر به شهادت رسیده و حدود ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند، اما انتظار می رود تعداد کشته شدگان افزایش یابد.

فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شوند نشان می‌دهند که مردم تلاش می‌کنند با استفاده از وسایلی که در دست دارند، از جمله پتو و سطل آب، آتش را خاموش کنند.

خبرگزاری های عربی زبان تصویری وحشتناک از عواقب حملاتی را که به اردوگاه رخ داد، زمانی که بسیاری از ساکنان آن از جمله کودکان در خواب بودند به تصویر کشیدند.

ارتش اسرائیل مدعی شد که این حملات را به عنوان ابزاری برای هدف قرار دادن مرکز فرماندهی مورد استفاده جنبش مقاومت فلسطین حماس انجام داده است.

حماس چنین ادعاهایی را که به طور معمول توسط رژیم صهیونیستی در تلاش برای توجیه اعمال وحشیانه خود علیه غیرنظامیان فلسطینی استفاده می شود، رد کرده است.

این حملات به دنبال کشته شدن حداقل ۲۰ نفر از جمله کودکان توسط رژیم صهیونییستی در مدرسه ای در داخل اردوگاه پناهندگان نصیرات در غزه انجام شد.

دفتر رسانه ای دولت غزه گفت این هفتمین بار متوالی است که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تا کنون آوارگان پناه گرفته در بیمارستان را بمباران کرده است.

در این بیانیه آمده است: ما اقدام اشغالگران در این قتل عام جدید در داخل بیمارستان را به شدت محکوم می کنیم.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه، آمریکا را بزرگترین حامی تل آویو و مسئول این کشتار و جنایات سیستماتیک علیه غیرنظامیان و آوارگان در نوار غزه دانست و از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را برای توقف جنایات خود تحت فشار قرار دهد.

کد خبر 1785664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha