لزوم مهیا کردن امکانات رفاهی برای بازنشستگان

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکانات رفاهی برای بازنشستگان گفت: در صورت موافقت صندوق بازنشستگی کشور، برای فراهم کردن زمین و امکانات لازم به منظور احداث هتل برای بهره‌مندی استفاده همه بازنشستگان کشور آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی حق‌شناس امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر ) در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری بازی‌های بومی محلی و فکری بازنشستگان کشور که با حضور مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مجتمع آموزشی زیباکنار رشت برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان گفت: کشور مرهون خدماتی است که بازنشستگان انجام داده‌اند؛ لذا تکریم بازنشستگان و حفظ عزت و کرامت آنان کمترین کار برای این قشر است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امید به زندگی در کشور افزایش یافته و توجه به سلامتی و توسعه ورزشی در دوران بازنشستگی مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش در دوران بازنشستگی بیان کرد: شاید در دوران اشتغال کمتر به ورزش پرداخته شود؛ اما توجه به این موضوع و سبک زندگی در دوره بازنشستگی ضروری است و موجب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود.

حق شناس با بیان اینکه امکانات ورزشی برای شاغلان و بازنشستگان باید فراهم شود اضافه کرد: ورزش و توجه به تربیت بدنی ضروریست و فراهم کردن تسهیلات و امکانات در حوزه تربیت بدنی ضامن سلامتی است.

 استاندار گیلان در ادامه اظهار کرد: به نیابت از دولت در این جشنواره در جمع شما بازنشستگان حاضر شدم؛ درست است که حقوق شما مکلفی نیست، حداقل این بود که به احترام قشر بازنشسته در این جشنواره حضور یابم.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر این است که شما بازنشستگان به نیابت از سایر افراد بازنشسته کشور در این جشنواره حضور دارید؛ از اینرو در در جمع شما حضور یافتم و حداقل کار این است که کرامت و عزت بازنشستگان در همه جا حفظ شود.

وی اظهار کرد: ایران عزیز محصول خدماتی است که بازنشستگان در گذشته در سرزمین پهناور کشورمان انجام داده‌اند از اینرو وظیفه خودم دانستم تا در جمع بازنشستگان در این جشنواره حضور یابم.

لزوم مهیا کردن امکانات رفاهی برای بازنشستگان

پیش از این نخستین جشنواره سراسری بازی‌های بومی محلی و فکری بازنشستگان کشور در سطح استانی با مشارکت یک هزار و ۲۸۳ نفر از ورزشکاران زن و مرد در ۳۱ استان کشور در ماه‌های گذشته به همت مدیریت‌های استانی صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور پرشور و فعال بازنشستگان برگزار شده بود.

۳۰۹ نفر از ورزشکاران برتر مسابقه‌های استانی از دوشنبه گذشته به مدت سه روز در رشته‌های بهکاپ، مینی گلف، هفت سنگ مهارتی، کورن هول، اتللو و اونو در ۲ بخش زنان و مردان در رشت به رقابت پرداختند.

کد خبر 1786013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha