مادران مهر امام حسین(ع) را به فرزندان خود منتقل کردند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مهر امام حسین(ع) را همواره مادران به فرزندان خود منتقل کردند و امروز نیز لازم است مادران برای جریان مقاومت، سرباز تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، ۲۵ مهرماه در مراسم تجلیل از بانوان خادمین اربعین حسینی (بانوان بهشتی) که در سالن همایشهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد،افزود: بی‌تردید پایداری و بقای حرکت عظیم امام حسین(ع) که آغاز شده است با حرکت‌ها و کنش‌گری‌های بانوان ادامه داشته و به جریان مقاومت وصل شده است و این حرکت هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود بلکه به جریان ظهور وصل می‌شود.

وی افزود: قیام امام حسین امروز به الگویی برای جریان مقاومت تبدیل شده‌است. 

الهامی با اشاره به ارزش و جایگاه زن و حضور بانوان در اربعین گفت: امروز زنان، محکم و استوار، در کنار مردان و زنان دیگر به زیارت می‌روند و بازمی‌گردند و زینب‌وار حرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: مهر امام حسین(ع) را همواره مادران به فرزندان خود منتقل کردند و امروز نیز لازم است مادران برای جریان مقاومت، سرباز تربیت کنند. 

وی در ادامه با اشاره به شهادت بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست‌های غاصب بیان کرد: این در حالی است که در این مدت ۶۰ هزار نوزاد متولد شد که حاکی از امید و ایمان مادران این منطقه کوچک برای تربیت سربازانی در جبهه مقاومت دارد.

گفتنی است؛ امروز طی مراسمی از ۷۲ تن از بانوان خادم اربعین حسینی در استان تجلیل می‌شود. 

مادران مهر امام حسین(ع) را به فرزندان خود منتقل کردند

کد خبر 1786039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha