اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

در اقدامی ارزشمند امام جمعه نهاوند همه هدایای نقدی خود را که به پاس قدردانی از خدمات ۴۳ ساله ایشان به وی اهدا شده بود را به جبهه مقاومت هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان، به پاس قدردانی از خدمات ۴۳ ساله حجت الاسلام مغیثی، امام جمعه نهاوند با حضور مسئولان  استان و اقشار مختلف مردم نهاوند  امروز مراسمی در سالن اجتماعات مصلی بزرگ نهاوند برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه نهاوند در اقدامی کم نظیر و ارزشمند تمام هدایای نقدی چند روز گذشته را که به پاسداشت تجلیل و تکریم در مراسمات مختلف به ایشان اهدا شده بود به جبهه مقاومت اهدا کرد.

اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

آیت الله حبیب الله شعبانی در آیین تکریم از حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه حضور شخصیت‌هایی چون حجت الاسلام والمسلمین مغیثی، مایه افتخار روحانیت است  گفت: امروز باید چنین الگوهایی را به جامعه معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه همدان سنگر نماز جمعه را سنگر وحدت و آگاهی‌بخشی دانست و افزود: حجت الاسلام مغیثی در ۴ دهه خدمت، به خوبی از این سنگر ارزشمند دفاع کرد.

اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

وی با بیان اینکه حجت الاسلام مغیثی پس از شهادت شهید آیت اله حیدری، به عنوان امام جمعه نهاوند منشأ خدمات ارزشمندی در این شهرستان بود افزود: ایشان ثابت کرد، می‌شود مسئول بود اما الگویی در عرصه تقوا، ساده زیستی و رعایت مسائل مالی بود و همین  تقــوا، اخــلاص، تواضــع، ســاده زیســتی، بــی تکلفــی، و مردمــی بــودن باعث محبوبیت ایشان شده است.

آیت الله شعبانی ضمن تقدیر از حضور مردم در این مراسم نهاوند را شهر، راویــان و عالمــان و شهدای والا برشمرد و گفت:امروز ســخن از بــزرگ مــردی اســت کــه بــه امــر حضــرت آیــت الله العظمــی نــوری همدانــی  و بــا حکــم حضــرت امــام  خمینی (ره) و بعــد از شــهادت آیــت الله حیدری  از شــهر مقدس قــم هجــرت و در کهــن دیــار نهاونــد اقامت گزید.

اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

وی گفت: خطبــه هــای دلنشــین و بــا محتــوا اقامه نماز جماعــت، تبلیــغ دیــن درقالــب  ســخنرانی، انتشــار کتاب و مقــالات و دیــوان اشــعار، تدریــس درحــوزه علمیــه و حضــور مســتمر درمــدارس، دروس اخلــاق، ســخنرانی در یــادواره هــای شــهداء و ســایر مناســبت هــا، حضــور در روســتاها و درجمــع مــردم، شهرســتان، پیگیــری و حــل مشــکلات تعامــل ســازنده بــا مســئولین شهرســتان و اســتان و ســایر خدمــات مذهبــی، فرهنگــی و اجتماعــی و... از خدمات ماندگار این عالم وارسته در نهاوند است  و مردم نهاوند همیشــه ایشــان را دریــاد و خاطــره خــود خواهنــد داشــت و بــه نیکــی از ایشــان یــاد خواهنــد کــرد.

اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

 شعبانی تصریح کرد:ایشان در هر دوره‌ای به وظیفه الهی خود عمل کردند، یک روز با حضور در این سنگر و امروز با باز کردن مسیر برای حضور جوان‌ترها باید از تجربیات حجت الاسلام والمسلمین مغیثی به نحو احسن بهره ببریم و از ایشان دعوت می‌کنیم تا در همدان حضور داشته باشند

گفتنی است مراسم معارفه نیز با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان در محل مصلی انجام و  نماز جمعه به امامت حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید نهاوند برگزار شد.

اهدای هدایای میلیونی امام جمعه نهاوند به جبهه مقاومت

کد خبر 1786166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha