اتحادیه جهانی علمای مسلمان شهادت «یحیی سنوار» را تسلیت گفت

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس و شهدای دیگر غزه و مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی۲۱، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای اعلام کرد: این اتحادیه با اندوه و خشم عمیق جنایات متوحشانه نازی های صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع فلسطین که سالمندان، زنان، کودکان و جوانان را هدف قرار داده و منازل مسکونی، امکان عبادی و مدارس را تخریب کرده است و خون قهرمانان مقاومت فلسطین را می ریزد، دنبال می کند.

 در این بیانیه آمده است: این ترورها و کشتارهای شنیع مستمر که توسط رژیم صهیونیستی انجام می شود، حلقه جدیدی در زنجیره فساد و تباهی است.

این بیانیه تاکید دارد: اتحادیه علمای مسلمان در سوگ این شهدایی است که جان خود را در راه دفاع از خاک و مقدسات نثار کردند، و هشدار می دهد که سکوت شرم آور در برابر این جنایات مشارکت غیرمستقیم در فجایع این مردم مظلوم تلقی می شود.

این  اتحادیه تاکید کرد: مقاومت دلیرانه فلسطین آنگونه که اشغالگران ادعا می کنند، تروریسم نیست، بلکه مقاومتی مشروع در تمام قوانین الهی و قوانین بین المللی است، زیرا از حق مشروع مردم فلسطین برای بازپس گیری سرزمین خود و آزادسازی مقدسات شان دفاع می کنند.

 وی تاکید کرد: ترور رهبران پایان کار نیست، بلکه مسئله فلسطین در قلب امت اسلامی و جهان زنده خواهد ماند، این یک مسئله ایمانی و هویتی است و مردم فلسطین به به حق خود تا زمان آزادی سرزمین شان پایبند هستند، خداوند متعال وعده پیروزی برای حق را داده است.

خلیل الحیة، عضو دفتر سیاسی حماس روز جمعه به طور رسمی شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان درگیری با ارتش اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح را اعلام کرد.

کد خبر 1786238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha