برگزاری سلسله نشست های «لبنان مرز ایران» به همت کانون بنات الزهرا(س)

مدیر کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها از برگزاری سلسله نشست های «لبنان مرزایران» با حضور کنشگران جهاد تبیین به همت این کانون خبر داد.

نسیبه رمضانی مدیر کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به حوادث اخیرو جنایات رژیم جعلی اسرائیل گفت: همه ما بویژه مسجدی ها باید نقش خود را در روشنگری جنایات اسرائیل ایفا کنند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز از این قائده مستثنی نبوده و در همین راستا کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها اقدام به برگزاری برنامه های مختلف در این جهت کرده است.

رمضانی تصریح کرد:از جمله این برنامه ها برگزاری سلسله نشست های «لبنان مرزایران» است که با حضور کنشگران جهاد تبیین هرهفته به همت این کانون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها با اشاره به برنامه های این نشست ها گفت: روشنگری و پاسخ به شبهاتی که این روزها بخصوص در فضای مجازی در این خصوص مطرح است پاسخ داده می شود.

رمضانی تصریح کرد: این برنامه با استغاثه به حضرت صاحب الزمان به همراه جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت رروزهای سه شنبه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها با اشاره به همدلی مردم محله گفت: با توجه به اینکه مسجد در دست تعمیر است این برنامه هر هفته به میزبانی یکی از بانوان محله برگزار می شود.

لازم به ذکر است کانون فرهنگی هنری بنات الزهرا سلام الله علیها که تنها ۲ ماه از آغاز بکار آن می گذرد توانسته است در این مدت بیش از یکصد دختر را جذب مسجد کند.

کد خبر 1786404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha