تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب"پاییز آمد" در زنجان رونمایی شد

همزمان با شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، آئین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب"پاییز آمد" در مصلای خاتم الانبیا شهر زنجان برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب عصر امروز در این مراسم با اشاره به علاقه مردم پایتخت شور و شعور حسینی به حضرت ابوالفضل العباس(ع)، گفت: غواصان دریادل زنجانی از منطقه‌ای که حتی دریاچه‌ای هم ندارد، برخاستند و حماسه ها در دفاع مقدس آفریدند.


وی ادامه داد: هرکس کتاب «پاییز آمد» را بخواند، با تمام وجود در برابر چنین شهدایی تعظیم می کند چرا که چنین انسان هایی راه چند هزار ساله را در کوتاه مدت پیمودند.


به گفته حجت الاسلام محمدیان، شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکردند بلکه آزمون ها پشت سر گذاشتند و پس از مراحل خالص سازی به این مقام اعلا رسیدند.


وی ادامه داد: در کتاب «پاییز آمد» مراحل نائل شدن به مقام فاخر شهادت به خوبی به تصویر کشیده شده و معارف بلند در قالب کلمات آمده است.


همزمان با شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، آئین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» در مصلای خاتم الانبیا شهر زنجان برگزار شد.‌


کتاب «پاییز آمد» روایت زندگی فخرالسادات موسوی و سردار احمد یوسفی فرمانده واحد مهندسی رزمی سپاه ناحیه زنجان است که در ۲۴۰ صفحه به قلم گلستان جعفریان نوشته و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.


 

کد خبر 1786538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha