استانبول میزبان اجلاس و نمایشگاه حلال با حضور ۱۱۰ کشور جهان

دهمین دوره اجلاس جهانی حلال با حضور نمایندگان بیش از ۱۱۰ کشور جهانی اوایل ماه آذر در استانبول برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی۲۱، دهمین دوره اجلاس جهانی حلال با شعار «موفقیت در حلال برای دهمین سال» از هفتم تا دهم آذر ۱۴۰۳ مطابق با ۲۷ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ با نظارت ریاست جمهوری ترکیه در استانبول برگزار می شود.

اجلاس جهانی حلال و نمایشگاه حلال با همکاری سازمان همکاری اسلامی و موسسه استانداردها و اندازه‌ شناسی برای کشورهای اسلامی «سیمیک»   و با هماهنگی وزارت بازرگانی ترکیه و هیئت تایید حلال و تعدادی از وزارتخانه‌ها و نهادهای دیگر برگزار خواهد شد.

فعالیت‌های این اجلاس شامل برپایی مجموعه ای نمایشگاه، جلسات گفتگو و بررسی، نمایشگاه حلال، منطقه گیاهان ارگانیک طبیعی، نمایشگاه گردشگری و سلامت، غرفه ویژه آفریقا و غرفه مد است.

در این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله غذای حلال، لوازم آرایشی، گردشگری، بهداشت، آشپزی خانگی، مالی و بسیاری از بخش‌های دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

 هدف این اجلاس تقویت همکاری در ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خلاقانه است که در آن کارشناسان، دانشگاهیان، کارآفرینان و نمایندگان صنعت از سراسر جهان محصولات مهمی را ارائه خواهند کرد که نقشه‌های راه توسعه و اجرای استانداردهای حلال را تبیین می‌کنند.

این نمایشگاه میهمانانی از بیش از ۱۱۰ کشور جهان را گرد هم می آورد و بیش از ۵۵ سخنران از ۲۰ کشور جهان را حضور خواهند داشت.

غرفه برچسب‌های تجاری مخصوص در طول برگزاری اجلاس و رویدادهای نمایشگاهی فرصت تبلیغ محصولات با این برچسب‌ها را خواهند داشت.

انتظار می رود که نزدیک به ۴۰ هزار نفر که ۱۰ هزار نفر از آنها از بیش از ۱۱۰ کشورجهان هستند، در این رویداد شرکت می کنند. هدف شرکت کنندگان دیدار و ارزیابی فرصت‌های رشد دربازار حلال و تقویت شبکه‌های تجاری بین المللی است.

کد خبر 1786667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha