به هر ماجراجویی اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم

سردار نایینی با بیان اینکه دشمن توان مقابله زمینی ندارد، گفت: ما در صورت به هر ماجراجویی اسرائیل پاسخ قاطع‌تر خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری شبستان، سردار نائینی، سخنگوی سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان که امروز (سه شنبه، ۱ آبان ماه) در حسینیه فاطمه الزهرا(س) در باره این شهید، گفت: سردار نیلفروشان فرماندهی بود که قابلیت های خوبی در عرصه های مختلف داشت هم در عرصه نظامی و هم در سطح راهبردی و تاکتیکی.

وی ادامه داد: وی فرماندهی خلاق، طراح و معاون عملیات سپاه بود و دارای ویژگی های بسیار خاص داشت. نیلفروشان فرماندهی اهل تعامل بود که فرماندهان زیادی را تربیت کرد و بخشی از برکات جبهه مقاومت را که امروز شاهد آن هستیم از اهداف همین فرماندهان عزیز بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت حمله اسرائیل پاسخ ایران چگونه خواهد بود؟، گفت: ایران هر گونه تعرضی را تا کنون پاسخ داده است و هیچ تعرضی بی پاسخ نمی ماند و عملیات صادق۱ و ۲ که شگفت انگیز بود و عملیاتی بی نظیر بود که همه آن را توصیف کردند، پیروزی بزرگ در وعده صادق ۲ پاسخ به تعرض گذشته دشمن بود و اگر تعرضی صورت گیرد پاسخ خواهیم داد.

سردار نائینی در مورد شهادت جبهه فرماندهان جبهه مقاومت، اظهارکرد: شهادت این فرماندهان خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرده است. شهادت این فرماندهان  این جبهه را قدرتمندتر کرده است. همچنان که در میدان جنگ تحولاتی که می بینید تحولاتی قدرتمندی. حزب الله، حماس و جبهه مقاومت پیروز این جبهه است و هر روز با توانایی و پیروزی بیشتر و خلاقیت صحنه نبرد را به  نفع جبهه مقاومت رقم می زنند و دشمن هر روز شاهد تضعیف بیشتر است.


سردار نایینی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در صورت حمله زمینی اسراییل پاسخ ایران چگونه خواهد بود؟، با بیان اینکه دشمن توان مقابله زمینی ندارد، گفت: ما در صورت به هر ماجراجویی اسرائیل پاسخ قاطع تر خواهیم داد.

کد خبر 1786890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha