شهرک سینمایی پلیس افتتاح شد

رادان: هنر از شهادت عقب افتاده است
شهرک سینمایی پلیس افتتاح شد

سردار رادان در آیین افتتاح شهرک سینمایی پلیس، گفت: امروز هنر از شهادت بسیار عقب افتاده است و هنوز نتوانسته تصویر زیبای خدمت و جانسپاری در مسیر امنیت را به پرده تصویر بکشاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار احمدرضا رادان امروز سه‌ شنبه (یکم آبان) در آیین افتتاح شهرک سینمایی با بیان اینکه شهید یحیی سنوار بدون دوربین، زیباترین صحنه مقاومت را رقم زد، گفت: این صحنه حتی هنر و هنرمند را شرمنده می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدای مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی صحنه‌های زیبای مقاومت را ترسیم کردند، افزود: نگرش شهدای مقاومت برآمده از مکتب شهادت است که رفتن را افتخار می‌دانند و صحنه رزم را به صحنه‌ای برای هنرسازی عرصه تاریخ تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه  انتظامی کشور نیز شهادت را افتخار می‌داند، گفت: سال گذشته ۹۰ شهید و امسال ۴۰ شهید به امنیت مردم تقدیم کردیم که هیچ دوربینی نمی‌تواند این افتخار را تصویرسازی کند.

وی تصریح کرد: امروز هنر از شهادت بسیار عقب افتاده است و هنوز نتوانسته تصویر زیبای خدمت و جانسپاری در مسیر امنیت را به پرده تصویر بکشاند.

سردار رادان تاکیدکرد : اگر امروز هنر و هنرمند نتواند وظیفه درست خود را نسبت به مردم انجام دهد، فردای قیامت باید پاسخگو باشد.

همچنین سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در این مراسم با بیان اینکه موسسه ناجی هنر در ارائه خدمت به هنرمندان و کارگردانان سبقه خاصی دارد، اظهار داشت: امروز با افتتاح این شهرک سینمایی آماده حضور هنرمندان است.

وی گفت: امیدواریم کارگردانان، نویسندگان و هنرمندان با حضور در این شهرک سینمایی خدمات پلیس در راستای تامین امنیت به مردم ارائه کنند.

کد خبر 1786892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha