نشست هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان ماه برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، گفت: ۱۳ آبان ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است و چندین رخداد بسیار مهم و قابل توجه در این روز ارزشمند روی داده است.
امام جمعه جیرفت افزود: برخی از حوادث تلخ از جمله تبعید امام خمینی (ره) و کشتار دانش آموزان که منشا تحولات و پیروزی انقلاب اسلامی شدند در ۱۳ آبان ماه رخ دادند.
وی بیان کرد: برخی از رخدادهای شیرین همچون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که باعث قطع چپاول گری آمریکا در ایران اسلامی شد نیز در ۱۳ آبان ماه رخ داده است بنابراین باید این روز بزرگ را گرامی داریم.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امسال هم باید همچون سال های گذشته تجمع این روز را با حضور دانش آموزان و دانشجویان برگزار کنیم، ابراز کرد: با توجه به جنایات فراوان و مستمر آمریکا به ویژه در منطقه و جنایاتی که در غزه و لبنان با کمک صهیونیست ها و تجهیزاتش مرتکب می شود باید در این روز شعارهای استکبار ستیز سر داد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ۱۳ آبان ماه را روز استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد: ذات انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده و هست و امام از سال ۴۲ مقصر اصلی را آمریکا می دانستند و می فرمودند؛ شاه نوکر آمریکاست و مجری اوامر کاخ سفید می باشد.
وی با بیان اینکه امروز آمریکا عامل جنایات غزه و فلسطین و لبنان است، تاکید کرد: ۱۳ آبان ماه یک فرصت مناسب است تا نهایت بهره را ببریم بنابراین برنامه ها نباید مختص یک روز باشند بلکه در طول هفته باید برنامه های روشنگری و تبیینی در مدارس و دانشگاه ها داشته باشیم و از ظرفیت مبلغین و صاحبان فکر و اندیشه برای تبیین حقایق ۱۳ آبان ماه در مدارس و دانشگاه ها استفاده کنیم.

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان ماه برگزار شد

جهاد تبیین راهی برای مقابله با استکبار جهانی 

هوشمند رئیسی در این نشست، یکی از راه های مقابله مقابله با استکبار جهانی را نبرد فیزیکی دانست و گفت: یکی دیگر از راه های مقابله با استکبار جهانی این است که مردم به ویژه نیل نوجوان و جوان را نسبت به جنایات استکبار جهانی آگاه کنیم و در این راستا به جهاد تبیین نیاز داریم.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد تا با استفاده از ظرفیت مبلغین دوره های تبیین گری را برگزار کند.
وی ابراز کرد: ادارات می توانند با استفاده از اساتید توانمند دوره های تبیین گری را برای کارمندان و فرزندان آنها برگزار کنند.
رییسی اضافه کرد: همچنین مدیران و معلمین آموزش و پرورش می توانند در این ایام مطالب تبیینی و روشنگری را برای دانش آموزان بیان کنند.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت عنوان کرد: مدارس می توانند پویش من یک سنوار هستم را اجرا کنند و همچنین می توان مسابقات عکس و فیلم کوتاه با موضوع ۱۳ آبان ماه برگزار کرد و از این ایام برای برگزاری یادواره شهدا نیز بهره برد.

کد خبر 1787119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha