دور دوم مذاکرات مشترک نظامی ایران و کشور عمان برگزار شد

امیرسلامی رییس ایرانی کمیته مشترک نظامی ایران و عمان در اینباره گفت:در دور دوم مذاکرات با فرماندهان نیروی هوایی ودریایی عمان به توسعه روابط نظامی و کمک به تامین امنیت پایدار در خلیج فارس و دریای عمان تاکید شد.

خبرگزاری شبستان؛ امیر سرتیپ مصطفی سلامی رییس ایرانی کمیته مشترک نظامی ایران و عمان و جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: در دور دوم مذاکرات با فرماندهان نیروی هوایی و دریایی عمان به تحکیم علایق دوجانبه، توسعه ظرفیت های موجود گسترش روابط نظامی و همکاری نزدیک در جهت امدادرسانی و کمک به تامین امنیت پایدار در خلیج فارس و دریای عمان تاکید و تصمیماتی اتخاذ گردید.

بنابرگزارش معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای؛ مسلح امیر سرتیپ مصطفی سلامی گفت: علاوه بر انجام دو دوره مذاکره رسمی که بین روسا و اعضای کمیته نظامی دو کشور در جهت ارتقاء سطح روابط نظامی – دفاعی و پلیسی، صورت می گیرد برنامه ملاقات با رییس ستادکل نیروهای مسلح، وزیر دفاع، فرمانده نیروهای سه گانه ارتش، فرمانده پلیس و گمرکات و همچنین بازدید از مراکز نظامی آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود: در نظر است در روز آخر اجلاس (20/11/89) دومین رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی با حضور شناورهای دریایی و پروازی نیروهای دریایی دو کشور در آب‌های سرزمینی کشور عمان برگزار گردد.

پایان پیام/

کد خبر 18039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha