برگزاری همایش خانواده به همت کمیته امداد استان مرکزی

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: به مناسبت روز خانواده همایشی با حضور خانواده های تحت حمایت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی و به همت این اداره کل برگزار شد.

ناصر ناصری دوست، رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: در این همایش خانواده های طرح نظام جامع آموزشی و تربیتی خانواده و زنان سرپرست خانواده که با شرکت درکلاس های آموزشی تخصصی به توانمندی های فکری و فرهنگی نائل شدند، حضور داشتند.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از توانمندی حقیقی خانواده ها دانست و افزود: نقش خانواده به عنوان واحد اصلی جامعه در موفقیت آن جامعه امری بدیع و انکار ناپذیر است.

 

ناصری دوست همچنین با تاکید بر اهمیت بنیان خانواده، اظهار کرد: برگزاری اینگونه همایش ها جهت بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها و یادآوری عشق و احترام به اعضا و محیط خانواده مفید است.

 

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان با اشاره به فعالیت های این نهاد در جهت حفظ بنیان خانواده، تصریح کرد: داشتن یک خانواده شاد و خوشبخت تنها با فراهم کردن نیازهای اولیه زندگی به دست نمی آید، بلکه با آموزش صحیح و بهره گیری از تعالیم اسلامی میسر خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 186236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha