افزایش اعضای جمع وکلای نیکوکار کمیته امداد استان مرکزی به 80 نفر

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از افزایش تعداد اعضای جمع وکلای نیکوکار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به 80 نفر خبر داد.

جواد معصومی نژاد، رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه اندازی مجمع وکلای نیکوکار کمیته امداد امام خمینی (ره) تا کنون 80 نفر از وکلا برای همکاری با این نهاد اعلام همکاری کردند.

 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره حقوقی این نهاد، افزود: اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در رفع موانع و مشکلات پیش روی آنها تا حد قابل توجهی تلاش کرده است.

 

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به ایجاد شوراهای حل اختلاف کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: با ایجاد این شوراهای حل اختلاف به مشکلات مددجویان تحت حمایت بدون معطلی و دریافت هزینه رسیدگی می شود.

 

معصومی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری هر چه بیشتر و استفاده از پتانسیل های موجود این اداره بتواند بیش از گذشته به مشکلات افراد بی بضاعت رسیدگی کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 187973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha