برگزاری مسابقات میلاد دو نور نیازمند حمایت مالی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقات دوچرخه‌ سواری میلاد دو نور نیازمند پشتیبانی و حمایت مالی فدراسیون دوچرخه‌سواری است.

سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب، گفت: برگزاری تور دو چرخه‌سواری میلاد دو نور هزینه بسیار سنگینی دارد، که با توجه به کمبود اعتبارات اداره کل، بدون پشتیبانی مالی فدراسیون امکان برگزاری این مسابقات به هیچ عنوان وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در سال جاری در لیست فدراسیون جهانی قرار نگرفته و از تقویم فدراسیون حذف شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بابیان اینکه برگزاری این مسابقات در دوره‌های گذشته تاثیری در رشد ورزش قهرمانی استان نداشته است، اظهار کرد: چنانچه فدراسیون حمایت مالی نکند، به دلیل اینکه اولویت‌های مهم تری در ورزش استان وجود دارد این تور را برگزار نخواهیم کرد.

 

ملکی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری برنامه های به مناسبت 13 آبان خبر داد و گفت: روز ملی مبارزه با استکبار بیش از یکصد و 30 برنامه و مسابقه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: دو و میدانی، فوتسال، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه‌سواری، رزمی، کاراته، تکواندو و هنرهای رزمی از جمله مسابقات ورزشی است که به مناسبت 13 آبان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این روز متعلق به همه مردم است و تنها مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، افزود: این مسابقات با همکاری بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله، بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.


ملکی در پایان حمایت از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله بازسازی کامل استخر تفرش و پنجم مرداد اراک و رسیدگی به وضعیت رفاهی کارکنان را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 188917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha