پذیرش بیش از 13 هزار نفر جهت حمایت توسط کمیته امداد استان مرکزی

رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 13 نفر مورد پذیرش اداره حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار گرفتند.

ناصر علیمردان، رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: در 6 ماه اول امسال 13 هزار و 390 نفر توسط این نهاد انقلابی در استان مرکزی پذیرش شدند.

 

رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی پذیرش افراد غیر تحت حمایت که بنا به دلایلی دچار مشکل شده اند را از اقدامات دیگر اداره پژوهش و مددکاری دانست و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 8 هزار و 340 نفر از افرادی که تحت حمایت نبودند مورد پذیرش قرار گرفتند.


علیموردان با بیان اینکه از این تعداد 5هزار و 251 نفر مرد و 3 هزار و 89 نفر زن بودند، اضافه کرد: از تعداد مذکور 5 هزار و 14 نفر شهری و 3 هزار و 326 نفر روستایی بودند.

 

رئیس اداره پژوهش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان بالاترین علت حمایت را مربوط به فوت سرپرست خانوار اعلام و تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 47 درصد به علت فوت سرپرست و 35 درصد به دلیل کارافتادگی سرپرست مورد پذیرش این نهاد قرار گرفتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 189445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha