بانوان تفرشی مهارت های زندگی دینی را فرا گرفتند

بانوان تفرشی دوره آموزشی مهارت های زندگی دینی را با حضور استاد خدایی، مشاور و استاد برجسته حوزه و دانشگاه فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، خانم خدایی، مشاور و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم که (16 آبان) در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه تفرش برگزار شد، ضمن تاکید بر آموزش و فراگیری مهارت های زندگی گفت: فراگیری این مهارت ها راهی برای زندگی هر چه بهتر و سالم تر در جامعه است.


وی با اشاره به اینکه بانوان ایران اسلامی باید آموزش های مهارت های زندگی دینی را فرا بگیرند، افزود: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید همه چیز در آن رنگ و بوی دین مبین اسلام را داشته و بر اساس تعالیم روح بخش آن پیش برود.


خدایی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و اضافه کرد: این توطئه ها راهی برای به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه اسلامی است که والدین در این راستا باید هوشیار باشند.

 

اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های زندگی دینی ویژه بانوان با حضور مشاور و استاد برجسته حوزه و دانشگاه سرکار خانم خدایی در برگزار شد.


گفتنی است، در این دوره از کلاس های آموزشی که به همت نماینده بانوان دانشگاه تفرش و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی تشکیل شده، پیرامون تغذیه سالم در سلامت جسمی و روحی بانوان، مهار و کنترل خشم با استناد به آیات و روایات و نیز تجارب علمی ثابت شده، علل و کنترل استرس و اضطراب در بانوان و مواردی در خصوص فیزیولوژی بانوان توسط سرکار خانم خدایی مورد بحث و بررسی قرار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 192385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha