مردم مصرمراقب باشند، غربیان مهره دیگری راجانشین حسنی مبارک نکنند

آیت الله نوری همدانی بر هوشیاری مردم مصر در برابر غرب تاکید کرد و گفت: مردم مصر باید مراقب باشند که غربیان با رفتن حسنی مبارک مهره دیگری را جانشین او نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله نوری همدانی امروز(21بهمن) در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران، اعضای بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری و کمیته بانوان برگزاری دهه فجر، موانع موجود بر سر راه مردم آزادیخواه مصر را سلطه پذیران، صهیونیست ها و غرب دانست و افزود: این سه گروه بر سر راه مردم تونس و مصر و یمن است که باید در برابر آنها بیدار باشند و با هوشیاری کامل با این موانع برخورد کنند.

 

وی گفت: بایستی نظر مسلمانان جهان نسبت به غرب عوض شود و آنان بدانند که غرب هیچ گاه خیر و صلاح مسلمانان را نمی خواهد و همواره مانع اتحاد آنان است، مردم مصر باید مراقب باشند که غربیان با رفتن حسنی مبارک مهره دیگری را جانشین او نکنند.

 

این مرجع تقلید، سه گروه کفار، منافقین و یهود را جبهه های مقابل حضرت رسول اکرم(ص) در زمان صدر اسلام عنوان کرد و افزود: این سه گروه از زمان صدر اسلام در برابر اسلام و مسلمین بوده و خواهد بود و هم اکنون این سه گروه در آمریکا جمع است.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران با انقلاب اسلامی خود جبهه های مقابل حق را شکست دادند، بر هوشیاری مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی در برابر این گروه های معاند تاکید کرد.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی سه کار اساسی انجام داد که شامل ازبین بردن نظام2500ساله سلطنتی در ایران و برپایی نظام اسلامی بود.

 

وی ادامه داد: برخورد شدید با استکبار جهانی و صهیونیست ها نیز از جمله اقدامات مهم ایشان بود. ایشان چهره واقعی غرب را به مردم شناساند و بر نابودی اسراییل با تعیین روزی به نام روز قدس تاکید کرد.

 

وی نظام سلطنتی را از نظراسلام مطرود دانست و گفت: نظام سلطنتی از زمان بنی امیه پی ریزی شد و این در حالی است که در اسلام این چنین نظامی نداریم. حاکم مسلمانان در کنار مردم است، همان گونه که پیامبر گرامی اسلام در کنار مردم بودند در زمان غیبت امام معصوم (ع) این مهم بردوش ولی فقیه است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 19297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha