راه اندازی ستاد تامین جهیزیه مددجویان در ایلام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از راه اندازی ستاد تامین جهیزیه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان های مختلف این استان، خبر داد.

علی حسین احمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(20 آبان) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این ستادها با هدف جلب مشارکت خیرین در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند در مناطق مختلف این استان تشکیل شده است.


وی مشارکت خیرین و نیکوکاران را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و افزود: کمک به فراهم شدن زمینه ازدواج جوانان دارای پاداش و ثواب دنیوی و اخروی فراوان است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهمی در تامین و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند دارد که ارتقای این امر مهم مستلزم مساعدت خیران و افراد نیکوکار است.


احمدی، خاطرنشان کرد: امسال بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعرسان زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.


وی، ابراز کرد: با این میزان اعتبار 550 نوعروس مددجوی زیر پوشش در شهرستان های مختلف استان راهی خانه بخت شدند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، خاطرنشان کرد: 17 هزار دختر زیر پوشش این نهاد در استان در آستانه ازدواج قرار دارند که تا پایان سال جاری 20 میلیارد ریال برای برای تامین جهیزیه 2 هزار نوعروس زیر پوشش این نهاد پیش بینی شده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 193044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha