اهدای بیش از هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اهدای بیش از یک هزاز سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان به ویژه در امر ازدواج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است که برای اهدای این تعداد جهیزیه 793 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: به همین مناسبت 110 سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان اهدا شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تاکید به حمایت و دستگیری از نیازمندان ادامه داد: یکی از خدمات خوب این نهاد اهدای جهیزیه و هدیه ازدواج به دختران و پسران تحت حمایت است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 درصد خانواده های تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: 53 درصد مردم استان نیز به نحوی به این نهاد کمک می کنند که بیش از 90 درصد آنها مشترک صندوق صدقات می باشند.

 

ولیئی با بیان اینکه در حال حاضر 37 هزارو458 خانوار از این نهاد مستمری دریافت می کنند، خاطر نشان کرد: این تعداد خانوار معادل 75 هزار نفر بوده در طی سال جاری بالغ بر 17 میلیارد تومان به صورت بلاعوض به آنها پرداخت شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 348230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha