بهره مندی بیش از 12 هزار نفر ازخدمات موردی کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از بهرمندی بیش از 12 هزار نفر از خدمات موردی این نهاد طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در 6 ماهه اول سال جاری 12 هزار و 380 نفردر قالب 5 هزار و 461 خانوار از کمک های موردی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: این کمک های موردی به منظور رفع نیازهای ضروری و تحقق برنامه های باز توانی افراد و خانواده های تحت پوشش بر اساس آئین نامه اجرایی مصوب به این مددجویان پرداخت شده است.

 

ولیئی پرداخت وام های قرض الحسنه را از اقدامات این نهاد در رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: در نیمه نخست سال جاری 3 هزار و 162 مورد وام قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این تعداد وام از محل امدادی و منابع بانکی به مبلغ 22 میلیارد و 349 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه متقاضیان دریافت این وام ها را سرپرست خانواده مددجویان عادی و طرح شهید رجایی عنوان کرد و گفت: به برخی از مددجویان غیرتحت حمایت نیازمندی که در اداره زندگی دچار مشکل شده و متقاضی دریافت وام بودند نیز وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 195862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha