ساخت 725 مدرسه توسط جامعه یاوری در سطح کشور

مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی کشور گفت: این جامعه از ابتدای راه اندازی تاکنون 725 مدرسه در نقاط مختلف کشور ساخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن ماهوتچیان، مدیر عامل جامعه یاوری فرهنگی کشور دیروز عصر(15آذر) در حاشیه مراسم افتتاح دبستان عشایری سیار چاه باشای شهرستان زیرکوه به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر 70 مدرسه در استان های مختلف توسط این نهاد در دست ساخت است.


وی با بیان اینکه بیشترین پروژه های جامعه یاوری فرهنگی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است، افزود: این جامعه در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و گیلان مدرسه ساخته است.


وی با اشاره به افتتاح پروژه های در دست ساخت این جامعه اذعان کرد: با توجه به اینکه بیشترین هزینه ساخت این پروژه ها توسط بانی پرداخت و جامعه یاوری فرهنگی نیز در این امر مشارکت دارد تاکنون این هزینه ها پرداخت و تنها سهم دولت باقی مانده و با تامین اعتبار این پروژه ها در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.


مدیرعامل جامعه یاوری فرهنگی کشور با بیان اینکه حدود 70 درصد مدارس جامعه یاوری در خراسان جنوبی است، خاطرنشان کرد: همچنین جامعه یاوری برای دانشجویان که رتبه تک رقمی کسب می کنند بورسیه در نظر می گیرد و برای دانشجویان رتبه های سه رقم ی کم هزینه تحصیلی پرداخت می کند.


ماهوتچیان یادآور شد: ساخت سالن های چند منظوره، نماز خانه، خوابگاه مدارس، حمام و سالن های آموزشی از جمله پروژه های است که جامعه یاوری فرهنگی در نقاط محروم کشور ایجاد می کند.


پایان پیام/

کد خبر 202082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha