حضور نزدیک به 4 هزار نفر در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تبریز

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از برگزاری موفق هجدهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت(ع) در این دانشگاه با حضور 3هزارو850 نفر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمودی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، به تشریح چگونگی برگزاری هجدهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت(ع) این دانشگاه پرداخت و به خبرنگار شبستان گفت: در این دوره از مسابقات بیش از315 هزار نفر استاد، دانشجو و کارمند در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور حضور داشتند.

 

محمودی افزود: آزمون کتبی هیجدهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاداسلامی 14 آذرماه در ده رشته برای دانشجویان و چهار رشته برای استادان، در بیش از 300 واحد و مرکز این دانشگاه در سراسر کشور برگزار شد و اختتامیه مسابقات کارکنان در دوره قبل در 29 آذر ماه برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار کرد: دانشجویان ثبت نام کننده در رشته های تفسیر قرآن، ترجمه قرآن به فارسی، ترجمه قرآن به انگلیسی، زیارت و ادعیه جامعه کبیره و زیارت عاشورا، احکام خواهران، احکام برادران، نماز، نهج البلاغه، زندگانی چهارده معصوم و زندگانی پیامبر اسلام و همچنین استادان در چهار رشته تفسیر قرآن، زندگانی چهارده معصوم، ترجمه قرآن به انگلیسی و آشنایی با نهج البلاغه شرکت خواهند کرد.


حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: بخش شفاهی این مسابقات در سه مرحله انجام می شودکه مرحله مقدماتی آن در هفته قرآن و دانشگاه یعنی 18 تا 24 آبان ماه در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار شده است و مرحله منطقه ای و استانی در هفته آخر بهمن ماه و هفته اول اسفندماه سال جاری در مناطق هجده گانه دانشگاه برگزار خواهد شد و در خردادماه سال 1392 مرحله کشوری بخش شفاهی این مسابقات برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت کنندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در هیجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) 3هزارو850 نفر می باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 202088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha