18 درصد مدارس خراسان جنوبی نیاز به مقاوم سازی دارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه 18 مدارس استان نیاز به مقاوم سازی دارند، گفت: در صورت تامین اعتبار تا چهار سال آینده تمام مدارس استان مقاوم سازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا بیکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی دیروز عصر(15آذر) در مراسم افتتاح دبستان عشایری سیار چاه باشای شهرستان زیرکوه اظهار داشت: بیشترین پروژه های ساخته شده توسط جامعه یاوری فرهنگی کشور در خراسان جنوبی ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه یاوری در خراسان جنوبی 15 پروژه در دست ساخت دارد، افزود: این پروژه ها که شامل سالن های چند منظوره، مدرسه، حمام و خوابگاه هستند در شهرستان های سرایان، فردوس، بشرویه، قاین و بیرجند ایجاد می شوند.


وی با اشاره به عمده ترین مشکلات مدارس خراسان جنوبی گفت: بیشترین مشکلات در شهرهای بزرگ بیرجند و قاین وجود دارد و شامل تامین تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس است.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سال مالی گذشته 600 میلیون تومان در راستای هوشمند سازی مدارس استان هزینه شده است، اذعان کرد: امسال در یک بازه زمانی 4 ماهه 33 مدرسه استان مقاوم سازی شده است.


بیکی با اشاره به سفر چند روزه جامعه یاوری فرهنگیکشور به خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این سفر 12 پروژه آموزشی با اعتبار 793 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 202090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha