بستری شدن دانش آموزان آتش سوزی مدرسه پیرانشهر در تبریز

در پی وقوع آتش سوزی در کلاس درس یکی از دبستان های دخترانه روستای شین آباد پیرانشهر آذربایجان غربی، که منجر به مصدومیت 33 دانش آموز شده بود، 6 دانش آموز به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، حبیب حسینقلی زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: روز گذشته (15 آذر) در پی وقوع آتش سوزی در کلاس درس یکی از دبستان های دخترانه روستای شین آباد پیرانشهر آذربایجان غربی، که منجر به مصدومیت 33 دانش آموز شده بود، 6 دانش آموز به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند.


وب افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پزشکی اورمیه، مبنی بر آتش سوزی در مدرسه راهنمائی دخترانه شین آباد، بلافاصله 6 آمبولانس از فوریت های پزشکی استان به منظور کمک به حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.


حسینقلی زاده، با بیان اینکه طبق بررسی عوامل آتش نشانی علت آتش سوزی نشت نفت از بخاری موجود در کلاس تشخیص داده شده است، یادآور شد: تاکنون هیچگونه گزارش فوت از سانحه واصل نشده و 2 تن از مصدومین بصورت سرپایی و بقیه در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند.


وی ادامه داد: 6 تن از این دانش آموزان دختر نیز بعلت شدت سوختگی به بیمارستان سینای تبریز منتقل شده اندکه هم اکنون 5 تن از آنها در ICU و یکی دیگر در بخش بیمارستان سینا پذیرش شده اند.


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با قدردانی از همکاری پلیس راهور آذربایجانشرقی و غربی در انتقال این مصدومین به بیمارستان سینای تبریز گفت: بعلت بارش شدید باران مسیر ایلخچی به سمت تبریز ترافیک سنگینی حاکم بود، که با مدیریت صحیح ترافیک، مصدومین بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 202098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha