مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بین سواد آموزان کردستانی برگزار می شود

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به برنامه های فرهنگی کلاس های سواد آموزی استان، از برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بین سواد آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، اکبر عظیمیف معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی که امروز(16آذر) در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: یکی از اصلی ترین تأکیدات امام راحل؛ رفع فقر فرهنگی بود و به همین منظور امر به تشکیل نهضت سوادآموزی دادند.


وی توجه به تغییر ساختار اداری و آموزشی ضرورت و اهمیت کیفیت بخشی فعالیت ها سواد آموزی با افزایش نظارت و کنترل در همه زمینه ها برای تضمین سلامت کار، افزایش بهره وری و رسیدن به اهداف عالی سازمانی را بسیار حائز اهمیت دانست.

 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، هم اندیشی همفکری، پویایی، هوشیاری و نو آوری را عامل کلیدی پیشرفت و ارتقاء سطح آموزش بر شمرد و تاکید کرد: موضوع کیفیت به لحاظ وی‍‍‍ژگی منحصر به فرد خود، تضمین گر اعتماد، اطمینان و اثر بخشی مناسب است.


عظیمی خاطرنشان کرد: امروزه به طور کلی افراد نسبت به قدرت و اهمیت آموزش مداوم به عنوان یکی از ابزار بهبود کیفیت زندگی آگاهی بیشتری یافته اند چرا آنان می دانند که آموزش دیگر فقط منحصر به کودکان نبوده و یک فعالیت مادام العمر و مداوم است و به منظور سازماندهی متناسب تر و معنادارتر آموزش مداوم برای توانمندسازی مردم، باید چشم انداز روشنی درباره فواید آموزش را در نظر داشته باشیم.

 

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی کلاس های سواد آموزی استان، از برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بین سواد آموزان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه محرم مسابقه کتابخوانی از کتاب چهل ستاره در آسمان کربلا، به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه کتابخوانی از کتاب خورشید انقلاب و به مناسبت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسابقه کتابخوانی از کتاب اصلاح الگوی مصرف در بین سواد آموزان شرکت کننده در کلاس های سواد آموزی برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 

کد خبر 202143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha