تعداد پروازهای تبریز به نجف افزایش می یابد

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی، با اشاره به برقراری مجدد پروازهای کربلا تبریز، ادامه داد: در ابتدا پروازها به صورت یک پرواز در هفته است که با استقبال عموم، به دو پرواز در هفته ارتقا می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، علی رستمی، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی، روز چهارشنبه (15 آذر) در دیدار با مسئولان عمرانی و اجرایی استان، از توسعه فعالیت های فرودگاه تبریز خبر داد.


وی با اشاره به ایجاد مشکلاتی در پروازهای حجاج که مسیر برگشت به فرودگاه ارومیه منتقل شده بود، گفت: با تلاش های فراوان با تغییراتی در باند فرودگاه مرحله برگشت به فرودگاه تبریز در قالب 10 پرواز که سه پرواز با پرواز بزرگ 747 و 7 پرواز ایرباس بود، انجام گرفت.


وی همچنین با اشاره به برقراری مجدد پروازهای کربلا تبریز، ادامه داد: در ابتدا پروازها به صورت یک پرواز در هفته است که این امر با درخواست و استقبال به دو پرواز در هفته قابل ارتقا است.

 

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر فرودگاه تبریز به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و جزو شش فرودگاه برتر کشور می باشد، که 8 پرواز داخلی و 7 پرواز خارجی برقرار است.


وی همچنین با اشاره به نوسازی باند اصلی فرودگاه گفت: نزدیک به 40 درصد این امر انجام گرفته و مرحله نهایی کار با تکنولوژی جدید انجام خواهد گرفت.


وی اظهار کرد: رویه باند اصلی به صورت بتنی خواهد بود که جزو اولین باند بتنی در سطح کشور است.


مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی همچنین از ساخت پارکینگ طبقاتی خبر داد و گفت: این پارکینگ با همکاری بخش خصوصی احداث خواهد شد که امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.


پایان پیام/
 

کد خبر 202146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha