ساخت ورزشگاه شهدای چوار تسریع خواهد یافت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، بر تسریع در ساخت ورزشگاه چند منظوره شهدای بخش چوار شهرستان ایلام، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسن بهرامی نیا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز(16 آذر) در بازدید از بخش چوار شهرستان ایلام، اظهار کرد: زمین فوتبال بخش چوار، با شهادت جوانانی بی گناهی که در حال ورزش و برگزاری مسابقه فوتبال بودند، نقشی تاریخی در جهان ورزش پیدا کرده است.


وی، با قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای زمین فوتبال که توسط رژیم صدام جنایتکار در دوران جنگ تحمیلی بمباران شده بود، افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا رشد کرده و موجب تحکیم نظام شده است.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ابراز کرد: آسایش و امنیت امروز را مدیون از جان گذشتگی شهداء هستیم و وظیفه داریم حق خانواده های شهدا و ایثارگران را به بهترین نحو ادا کنیم.


بهرامی نیا، ابراز کرد: فرزندان امروز وطن باید بدانند که دیروز چه جفاهایی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و دشمنان از چه توطئه هایی برای براندازی و کینه توزی نسبت به نظام و انقلاب در سر پروانده اند و عملی ساخته اند.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه کارهای خویش قرار داده تا پیام شهداء به تمامی نسل ها منتقل شود.


معلاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، در ادامه سفر به بخش چوار در جریان فعالیت های عمرانی و پروژه های اجرایی این بخش قرار گرفت.


ولی الله حیاتی، فرماندار ایلام نیز در حاشیه این بازدید، گفت: اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان از محل تملک استانی به جز فرم های کلی شهرستانی در حوزه کشاورزی، آب، عشایر، منابع طبیعی در سال جاری 2500 میلیون تومان که به نسبت سال گذشته حدود 90 درصد افزایش یافته است.


وی، در بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام از روند اجرایی جاده قلا، اظهار کرد: طول راه قلا 18 کیلومتر بوده که آسفالت 4 کیلومتر آن صورت گرفته و آماده سازی یک قطعه 6 کیلومتری آن توسط جهاد نصر آغاز شده است.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: امید است با توجه ویژه مسئولان استان و با تخصیص اعتبار لازم، این پروژه که دو دهستان بولی و ارکوازی را به هم وصل می کند، هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

 

گفتنی است، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این سفر با تعدادی از خانواده های شهدای بخش چوار دیدار کرد.


پایان پیام/

کد خبر 202168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha