پروژه 220 واحدی ولایت کردستان از پیشرفتی 93 درصدی برخوردار است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به مصوبات سفر رهبری به استان، از پیشرفت 93 درصدی پروژه 220 واحدی ولایت سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، رضا قادری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان امروز(16آذر) در بازدید قائم مقام نماینده ولی فقیه دربنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه‌های این بنیاد در استان، گفت: پروژه 220 واحدی ولایت با اعتبار 52 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات سفرمقام معظم رهبری به استان ساخته شده و تاکنون 93 درصد پیشرفت فیزکی دارد و آماده واگذاری است.

 

وی تصریح کرد: کتابخانه حضرت آیت الله خامنه ای دارای شش طبقه در زمینی به مساحت 3 هزار و 725مترمربع با اعتبار 40 میلیاردریال در دست احداث است و تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزکی داشته است.

 

وی بیان داشت: پروژه 140واحدی رسالت نیز با اعتبار 56 میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر از پیشرفت85 درصدی برخوردار است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان به دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به محرومان اشاره کرد و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم همواره از طریق حساب 100 امام(ره) بنیاد مسکن را در خدمت رسانی به محرومان جامعه یاری کرده اند.

 

قادری عنوان کرد: از طریق حساب 100 امام تاکنون خدمات ارزشمندی به قشر نیازمند و محروم جامعه صورت گرفته و تعداد زیادی واحد مسکونی برای این افراد ساخته شده و بسیاری هم در حال ساخت است.

 

وی در پایان گزارشی از فعالیت های ستادمعین بنیادمسکن این استان مستقر در منطقه زلزله زده شهرستان هریس ارائه کرد.


پایان پیام/

کد خبر 202180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha