استقرار 35 تیم  پلیس راه در گردنه های برف گیر ایلام

فرمانده پلیس راه ایلام، از استقرار 35 تیم ثابت و پشتیبان پلیس در گردنه های برف گیر و کوهستانی این استان خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری، فرمانده پلیس راه ایلام، صبح امروز(16 آذر) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: طرح زمستانه پلیس راه از 15 آذر همزمان با سراسر کشور شروع و تا 20 اسفند سال جاری ادامه خواهد یافت.


وی، اظهار کرد: در اجرای این طرح 35 تیم ثابت و پشتیبان با استفاده از امکانات و تجهیزات خودرویی و دوربین های سرعت سنج به صورت شبانه روزی در گردنه های برف گیر این استان استقرار می یابند.


سرهنگ شیری، با اشاره به همکاری سایر ادارات و نهادهای امدادی در اجرای این طرح، اضافه کرد: با همکاری یگان های امدادی از جمله راه و ترابری، اورژانس و هلال احمر نسبت به تسهیل در رفت و آمد خودروها و باز نمودن جاده ها در هنگام بارش نزولات آسمانی اقدام می شود.


فرمانده پلیس راه ایلام، به استقرار گشت های پلیس راه در 10 پایگاه ثابت و موقت طرح مذکور اشاره کرد و افزود: تیم های پلیس راه انتظامی در طول مدت اجرای طرح مذکور در 15 گردنه برف گیر و محدوده 511 کیلومتر از جاده های این استان از جمله گردنه قلاجه، قلندر و کبیرکوه مستقر می شوند.


وی، مدیریت حوادث و افزایش انضباط ترافیکی را از اهداف عمده طرح زمستانه پلیس راه  دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پوشش پلیسی و امدادی در جاده های این استان، شاهد کمترین حوادث رانندگی در فصل زمستان باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 202185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha