تجهیز دبیرستان حضرت امام خمینی( ره ) سنندج به امکانات هوشمند

دبیرستان دخترانه 10 کلاسه حضرت امام خمینی ( ره ) ناحیه دو سنندج در راستای اجرای مصوبه هیات دولت و به همت شرکت گاز استان کردستان به امکانات هوشمند تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، خسرو ساکی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان امروز(16آذر) در مراسم افتتاح و جشن هوشمند سازی این دبیرستان گفت: آموزش و پرورش رکن رکین جامعه بوده و اگر بخواهیم یک جامعه پویا داشته باشیم، باید آموزش و پرورش به وظیفه خطیر خود موفق عمل کند و موفقیت آموزش و پرورش یک منطقه سبب تحول فرهنگ در آن منطقه شده و تحول فرهنگ به معنی تحول در تمام ابعاد آن منطقه است.


وی افزود: تربیت دانش آموزان برای رسیدن به مراتب حیات طیبه باید بر مبنای ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین باشد.


ساکی اظهار داشت: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود و وظیفه آموزش و پرورش در جامعه شناخت و حل نیازهای فکری جوانان است.


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در جامعه ای که علم و دانایی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است.

 

وی با ارائه تعریفی از مدرسه هوشمند اظهار داشت: مدرسه هوشمند مدرسه ای است که دست اندرکاران آن از تجهیزات آن هوشمندانه استفاده کنند.

مهندس مهدوی مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در ادامه مراسم با ارائه گزارشی از نحوه هوشمند سازی این آموزشگاه و خرید و نصب تجهیزات هوشمند سازی این آموزشگاه گفت: در کل مبلغی افزون بر 500 میلیون ریال برای هوشمند سازی این آموزشگاه هزینه شده است.


وی در ادامه با اعلام اینکه این شرکت علاوه تجهیز این دبیرستان تعداد 40 دستگاه مانیتور رایانه را نیز جهت استفاده مدارس به آموزش و پرورش اهدا نموده است از دانش آموزان خواست در مصرف گاز صرفه جویی نموده و این پیام را به خانواده ها نیز منتقل کنند.


گفتنی است، در ادامه این مراسم لوح تقدیر استاندار کردستان و مدیر کل آموزش و پرورش به مدیر عامل شرکت گاز استان اهداء و دانش آموزان نیز با اجرای سرود و ابراز تشکر، مراتب قدردانی خود را اعلام کردند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 202190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha