دولت ایران کارنامه درخشانی در بحث پناهندگان دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت:دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در بحث پناهندگان دارد به طوری که کشور ایران و استان فارس میزبان مهاجران افغانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، در نشست بررسی مسایل اتباع افغان مقیم شیراز با اشاره به اینکه تعدادی مهاجر غیر قانونی در کشور و استان فارس حضور دارند، گفت: دولت جمهوری اسلامی به وظائف خود در قبال حضور قانونی اتباع افغان به خوبی انجام وظیفه کرده است.



وی با اشاره به حضور هیئت بلند پایه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ایران و شماری از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم تهران به استان فارس، افزود: این بازدید فرصتی مناسب برای بیان مسایل و رفع مشکلات اتباع افغان در استان فارس است.



فیروزآبادی با اشاره به اینکه دولت کارنامه درخشانی در بحث پناهندگان دارد، تصریح کرد: ما در استانداری فارس تمام تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات این بخش از پناهندگانی که در کشور و استان فارس زندگی می کنند به کار خواهیم برد.
 


معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه کمیساریای عالی پناهندگان در ایران فعالیت های مختلفی دارد، اذعان کرد: این بازدید منجر به دریافت کمک های بیشتری از طریق کمیساریای در جهت امور پناهندگان خواهد شد تا بتوانیم با هماهنگی های لازم مشکلات این بخش را در استان حل کنیم.



پایان پیام/
 

کد خبر 202191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha