کاهش 21 درصدی تلفات رانندگی در کردستان

رئیس پلیس راه استان کردستان از کاهش 21درصدی تلفات رانندگی طی 8 ماه نخست امسال در سطح جاده های استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، رمضان نادری رئیس پلیس راه کردستان صبح امروز(16آذر) در مراسم آغاز طرح زمستانی راهنمایی و رانندگی استان در سنندج، اظهار داشت: در سال گذشته متأسفانه با توجه به شرایط جغرافیایی و بارندگی شدید و کولاک و سرما حدود 4 روز محورهای اصلی استان مسدود شد که بحرانی را در استان به وجود آورد.


وی افزود: با تکیه بر تجربیات سال گذشته و برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی در زمستان امسال 156 تیم ثابت و 78 تیم پشتیبانی با همکاری دستگاه های متولی امر ساماندهی شده و در 5 محور اصلی استان از امروز مستقر می شوند.


رئیس پلیس راه استان کردستان از کاهش 21درصدی تلفات رانندگی طی 8 ماه نخست امسال در سطح جاده های استان خبرداد و افزود: خوشبختانه با همکاری و مشارکت گسترده مردمی و تلاش مضاعف نیروهای خدوم راهنمایی و رانندگی در استان شاهد تداوم کاهش تلفات رانندگی در استان هستیم و این مهم همچنان با جدیت دنبال می شود.


نادری افزود: طی هشت ماه نخست امسال همچنین آمار تصادفات رانندگی در استان نیز 13 درصد کاهش داشته و این مهم با توجه به شرایط نامساعد جوی و جغرافیایی استان و مشکلات جاده ها در استان بسیار قابل توجه و با اهمیت است.


وی اظهار داشت: هر 15 روز یکبار تمامی حوادث جاده ای و علل وقوع آنان توسط کارشناسان مجرب استانی مورد بررسی قرار گرفته و با تکیه بر این تحقیقات برای ارتقای خدمات و فعالیت ها در این حوزه تصمیم گیری می شود.


نادری در پایان خاطر نشان کرد: طرح زمستانه راهنمایی و رانندگی از 15 آذر تا 20 اسفندبه مدت 95 روز و در 13 مرحله انجام خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 202236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha